Наталія Михайлівна Радченко - музичний керівник ДНЗ №1.

Проблема, над якою працює: "Використання логоритміки у роботі з дошкільниками".

Оксана Миколаївна Шуляк - музичний керівник ДНЗ №1.

Музичне мистецтво в ДНЗ

Головна мета музичного мистецтва – викликати почуття до прекрасного. Малюки, як і ми дорослі, здатні сприймати такий національний дарунок. Але їх ще треба вчити розуміти особливості існування мешканців неповторного світу, якими пишається Земля, потребу турботливого ставлення до них. Тож, ми, дорослі, маємо допомагати дітям не лише осягнути красу і живе тепло, яке щедро надає нам Земля, а й відчути потребу любити й оберігати її.

Поети, художники, композитори, музиканти мають особливу вдачу: вони бачать світ не лише очима, а й серцем. Будь-яка сценка з життя природи – жайвір у небі, грайливий коник, веселка, бджілка над квіткою – усе це викликає цікаві художні образи.

Відображення музики у природі пробуджує естетичні почуття дитини, вона стає уважнішою до навколишнього світу, спостережливішою. Її сприйняття стає витонченішим, у дитини пробуджується творчість: вона залюбки відображає у своїх рухах, таночках, піснях, музикуванні, іграх враження до об’єктів природи, обережне та дбайливе ставлення до них. Саме тому музичне виховання стає одним із тих засобів, що викликають почуття любові до природи.

Інтегрований підхід до вирішення питань екологічної освіти та екологічного виховання надає музичному мистецтву особливу важливу роль. Мета цього виховання – поглиблювати уявлення дітей про зображувальні можливості музики, відтворювати звуками деякі явища природи (капіж, дощ, заметіль, вітер), висловлювати настрій залежно від різних станів природи, пори року, дня; розкривати можливості окремих виразних засобів у створенні образів, об’єктів природи; спонукати дітей передавати образи природи у рухах співзвучно музичному образу.

У своїй музичній діяльності використовую музичний репертуар, який є відображенням краси землі, її мешканців, природних явищ. Основними критеріями доступності музичного репертуару є виконання вихователями та батьками музичних творів, використання їх у повсякденному житті, на різноманітних заняттях та під час різних видів діяльності. Під час слухання на музичних заняттях використовую твори композиторів, які відтворюють сезонні явища природи, об’єкти природного світу: рослин, тварин (птахів, комах, звірів). Це такі твори як:

- твори з альбому «Пори року» музика А.Вівальді;

- «Дощик» музика Косенка;

- «Сонячний зайчик» музика А.Волкова;

- твори з альбому «Пори року» музика П.Чайковського;

- «Метелик» музика А.Майкапара;

- «Мишки» музика Жилінського.

Щоб відтворити красу осені можна використовувати такі музично-рухові образні вправи:

- «Осіннє листячко кружляє» муз. М.Леграна;

- «Краплинки» муз. А.Кандинського;

- «Хмаринки та краплинки» муз. Д.Камінського;

- «Хоровод грибів» муз. Н.Шевченко.

Щоб розкрити красу зими використовую образні танцювальні мініатюри:

- «Картини зимового лісу» муз. П.Чайковського;

- «Сніжинки» муз. Ю.Вересокіної.

Відобразити красу підводного світу, обережне ставлення до нього дітям допоміг святковий ранок «Новий рік під водою».

Цікавою темою для дітей є «Мешканці весняної країни»:

- «Таночок квітів і метеликів» муз. Ф.Шуберта;

- «Хоровод весняних квітів» муз. народна;

- «Сонячні промінці» муз. польська народна.

Танцювально-ігрові завдання і етюди дають змогу розкрити об’єкти природи в дійстві, наприклад: Пригода в лісі, біжить струмочок, співає вітер, сумні та веселі краплинки, звуки лісу, хто як співає. Діти охоче прикрашають казки за допомогою музичних інструментів, відображають у них стан природи та її мешканців. Казку розповідають музичні інструменти.

Найяскравішими формами роботи з дітьми в розвитку бережливого ставлення до природи є розваги, свята, театралізовані дійства. Діти охоче беруть участь у розвагах, які несуть в собі почуття турботливого ставлення до об’єктів природи, наприклад «Муравликові мандри», свята Івана Купала. Важливо, щоб дорослий брав на себе не тільки підготовку казки, а й читав текст, а діти проспівували, імпровізували окремі репліки персонажів, передавали образи природні явища в ритмо-пластичних імпровізаціях. Такі форми значно скорочують час на підготовку дійства, несуть у собі великий розвивальний ефект, позаяк саме музика допомагає дітям знаходити виразні характеристики образів і станів, спонукає до творчості. Створені проблемні ситуації спонукають до активного прояву бережливого ставлення до об’єктів природи, стимулюють творчу самостійну діяльність у таких драматизація: «Під грибком», «Муравликові мандри», «Подаруй матусі казку».

Для розвитку позитивного емоційного ставлення дітей до об’єктів природи особливо важливо, щоб музика лунала в повсякденному житті дитячого садка в найрізноманітніших ситуаціях. Це слухання і спів різних музичних творів, ігри-мандрівки в минуле та майбутнє явищ та об’єктів природи, музичні ігри-казки, звучання музики фоном під час ігор, малювання, проведення тематичних вечорів, бесід, театралізованих постанов. Вихователі, як правило, не вміють грати на музичних інструментах, тому вони повинні використовувати аудіо записи, які за потреби допомагає дібрати музичний керівник. Вони спілкуються з дітьми поза заняттями, організовують ігри, готують інсценівки за музичними образами у природі. Саме тому особливо важлива творча співпраця всього педагогічного колективу, а насамперед музичного керівника та вихователів груп.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОЗВИТКУ
МУЗИЧНО-СЕНСОРНИХ ЗДІБНОСТЕЙ
У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Підготувала музичний керівник: Радченко Н.М.

№ п/п

Музично-дидактичні ігри

Завдання розвитку

ВЕРЕСЕНЬ

1.

Гра «Чарівна торбинка»

Виявити вміння дітей порівнювати музичні звуки за висотою і тембром звучання та зіставляти їх із звуками навколишнього середовища

2.

Гра «Що звучить?»

Виявити вміння дітей розрізняти музичні іграшки-інструменти на слух за тембром звучання, знання їх назв (брязкальця, бубон, барабан, металофон, дзвіночок)

3.

Гра «Лялька танцює і відпочиває» - «Колискова» муз.Я.Степового, «Гопак» муз. Я.Степового

Виявити вміння дітей розрізняти музику за темпом (швидка чи повільна), динамікою (голосна чи тиха)

ЖОВТЕНЬ

1.

Гра «Дятел». О.Тілічієва «Дятел»

Визначати навички дітей розрізняти та відтворювати ритм музичної мелодії

2.

Гра з кольоровими хустинками – українська народна музика в обробці Я.Степового

Перевірити вміння дітей передавати характер танцю рухами (танцювальний біг, «каблучок», притупи, розведення рук, розмахування хустинками і розрізнення кольору хустинок (хто збереться до одного кольору)

3.

Вправа з дзвониками – муз. З.Хорошко

Виявити навички дітей відображати в рухах динамічні зміни в музиці (гучно, тихо)

4.

Гра «Пісня – танок – марш»

Виявити знання дітей про основні жанри музики, здатність розрізняти пісню, танок, марш

ЛИСТОПАД

1.

Гра «Кого зустрів колобок?» муз. Г.Левкодишова

Розвивати у дітей уявлення про регістри (високий, середній, низький)

2.

Гра «Веселий потяг» муз. О.Тілічієвої

Закріпляти вміння розрізняти зміну темпу музики

3.

Гра «Голосна і тиха музика» муз. Г.Левкодишова

Закріпляти вміння у розрізненні динамічних відтінків в музиці

4.

Гра «Музичний магазин» (знайомі пісеньки)

Розвивати в дітей вміння розрізняти тембр звучання різних дитячих музичних інструментів

ГРУДЕНЬ

1.

Гра «Птаха і пташенята» муз. О.Тілічієвої

Вправляти дітей в сприйманні та розрізненні двох звуків (до1-до2)

2.

«Ехо» - муз. О.Тілічієвої

Закріплювати розрізнення звуків сексти (ре-сі)

3.

«Гойдалки» - муз. О.Тілічієвої

Закріплювати сприйняття і розрізнення звуків септими (до-ре1)

4.

«Курки» - муз. О.Тілічієвої

Вправляти дітей в сприйманні та розрізненні звуків квінти (фа1 - до1)

СІЧЕНЬ

1.

«Знайди з якого віконця лунає музика» - «Мелодія» В.Косенка, «Марш» О.Гречанінова, «Козачок» - Т.Шутенко, «Котик захворів», «Котик видужав» О.Гречанінова

Визначити рівень знань дітей про різний характер музики (весела, сумна), вміння визначити темп (швидка чи повільна) та динаміку музики (голосно чи тихо)

2.

«Метелики» - «Метелик» муз. Майкопара

Виявити знання дітей про структуру музичного твору, вміти виділяти вступ та закінчення, визначати, скільки частин має твір (1 чи 2)

3.

«Весело - сумно» - «Три настрої» муз. П.Левкодишова

Розвивати у дітей уявлення про характер музики (весела – спокійна – сумна)

4.

«Хто співає?» - «Колискова», «Маленький марш» муз. П.Левкодишова, «Розмова тата» муз. В.Лисенка

Розвивати у дітей здібності розрізняти регістри (високий, середній, низький)

ЛЮТИЙ

1.

Ритмічні кубики «Сорока-ворона» рос.нар.муз., «Росте буряк» укр..нар.муз.

Розвивати у дітей уявлення про ритм

2.

«Чарівна драбинка» - «Драбинка» О.Тілічієвої, «Дзвіночки» - О.Тілічієвої

Розвивати у дітей вміння спів ставляти звуки по висоті, розрізняти напрямок руху мелодій

3.

«Пісенний годинник» (знайомі мелодії)

Закріпити рівень розвитку музичної пам’яті (правильно впізнавати пісню за вступом або фрагментом мелодії)

БЕРЕЗЕНЬ

1.

«Хто у гості прийшов?»

Перевірити вміння дітей співати знайомі пісні у діапазоні «ре1-сі» з музичним супроводом та без нього

2.

«Бубон та барабан»

Розвивати вміння дітей розпізнавати тембр музичних інструментів та змінювати виражальні рухи відповідно до змін темпу

3.

«Веселі сопілочки»

Вправляти дітей у сприйманні і розрізненні трьох ритмічних малюнків

КВІТЕНЬ

1.

«Упізнай свій інструмент»

Розвивати у дітей здатність розрізняти темброве звучання фортепіано, дзвіночка і сопілки

2.

«Хто скоріше вкладе ляльок спати?» - «Спіть ляльки» муз. О.Тілічієвої

Розвивати у дітей вміння розрізняти звуки терцій «мі1-соль1»

3.

«Веселий металофон» муз. О.Тілічієвої

Розвивати у дітей вміння розрізняти два звуки секунди (соль1-ля1)

ТРАВЕНЬ

1.

«Котилася торба»

Вправляти дітей у вмінні виконувати танцювальні рухи: ставити ногу на п’ятку, носок вперед, виконувати напівприсідання, кружляти в парах, робити «вертушки»парами

2.

«Звірята танцюють»

Закріпити вміння дітей передавати в рухах пропонований образ

3.

«Склади пісеньку»

Слухати пісеньку (поспівку). Розрізняти і передавати її ритмічний малюнок. Слухати початок, потім придумати закінчення мелодії

СВЯТО ОСЕНІ

(діти забігають до залу)

ВЕДУЧА: Дорогі та любі діти!

Вже скінчилось тепле літо

Дуже вже похолодало

Осінь золота настала.

Нині в нас осіннє свято

Це – чудовий свіжий день

Будемо Осінь ми зустрічати

Дзвінко співати веселих пісень.

Там, де осінь побувала

Жовтим все пофарбувала

І дерева стали всі,

Майже зовсім золоті.

ДИТИНА: Здрастуй, Осінь золотиста

Ти пройшла зеленими лугами,

На деревах пожовтіло листя,

Зустрічаєм свято разом з нами.

ДИТИНА: Багряне листя, золоте,

Усі шляхи вкриває,

Це осінь свій танок веде

І зиму виглядає.

ДИТИНА : Тихо осінь ходить гаєм

Ліс довкола аж горить.

Ясени листя осипає,

Дуб засмучений стоїть.

ДИТИНА : Осінь золотиста/Files/images/DSCN9245.jpg

Знов до нас прийшла.

Осінь золотиста

Радість принесла.

ВЕДУЧА: А щоб в убранні золотому

Осінь завітала знову,

Пісню дзвінко заспіваймо,

Любу гостю привітаймо.

ПІСНЯ «ОСІНЬ ВЖЕ ПРИЙШЛА»

ВЕДУЧА: Ой, які ж нам фрукти, діти, восени дарує сад?

ДИТИНА: Сливи, яблука та груші

І солодкий виноград.

ПІСНЯ «ОСІНЬ РАДІСНА ПОРА»

ВЕДУЧА: На городі урожай, що захочеш те - й збирай.

ДИТИНА: Огірки і помідори,/Files/images/DSCN9250.jpg

І капусту, і салат,

Цибулинки й картоплинки,

І капусти цілий ряд.

ВЕДУЧА: Тоді в город ми підем,

Хоровод свій заведем.

«ГОРОДНЯ-ХОРОВОДНЯ»

ВЕДУЧА: А тепер ми подивимось, які ми з вами робітники.

ГРА «ХТО ШВИДШЕ ЗБЕРЕ ОВОЧІ»

ВЕДУЧА: Діти, вам дуже цікаво довідатись, як же осінь господарює в лісі? Зараз ми туди підемо і все побачимо, а щоб ніхто в дорозі не загубився, будьте уважними, стежинка, якою ми йтимемо повертає то вправо, то вліво – йдіть за мною і не відставайте.

ВЕДУЧА: Ось ми й прийшли до лісу.

Весело було в дорозі?

Який осінній ліс чудовий!

Він неповторний і казковий.

Дерева сплять, вони не чують,

Як осінь з вітром вальс танцює.

( під вальс заходить осінь)

ВЕДУЧА: Діти, хто це завітав до нас? Чарівна госте, хто ти?

ОСІНЬ: Добрий день, дорослі, добрий день, малята.

Я дуже рада завітати на ваше веселе свято.

Золотих листочків маю я багато,

Зараз подарую ось оцим малятам.

ВЕДУЧА: А діти хочуть з листочками з тобою заспівати.

ОСІНЬ: А я не тільки буду з ними співати, а ще й танцювати. Діти, ідіть до мене!

ТАНОК ОСІННІХ ЛИСТОЧКІВ

ОСІНЬ: Я Осінь барвиста, багата,

До вас завітала на свято,

Листочки я золотом вкрила,

Виблискують яблука, сливи,

А це ось шипшинка маленька,

Тугенька вона й червоненька.

(робить вигляд, що випустила ягідку з рук)

Ой, упала, покотилась,

Під стільцем десь опинилась./Files/images/svyato_osen/DSCN9275.jpg

(підходить до стільчиків)

Ось вона! Мені всміхнулась.

І в дівчатко обернулась.

(виводить на середину залу дівчинку-шипшинку)

Сукеночка гарненька,

Ще й личенько миленьке,

І очки, мов родзинки,

На шийці – намистинки

Червоні, невеличкі.

У тебе є сестрички.

Покличемо їх!

РАЗОМ: Ходіть сюди,

Не розбігайтесь хто куди.

(дівчатка вибігають під музику)

ШИПШИНКА: Гей, шипшинки червоненькі,

Любі ягідки маленькі,

З вами пісню заспіваю,

Разом з вами закружляю.

ПІСНЯ-ТАНОК ШИПШИНОК

ОСІНЬ: Що зробити хочу, знаю,

Ягідки я позбираю,

Нанижу усі шипшинки

Будуть гарні намистинки.

(дівчатка беруться за руки і ланцюжком біжать на стільчики)

ВЕДУЧА: А ми хочемо з тобою погратись.

ОСІНЬ: Я теж дуже хочу.

ВЕДУЧА: Діти, давайте запитаємо, що нам осінь принесла?

ДІТИ: Що нам осінь принесла?

ОСІНЬ: Принесла я вам пшениці

ДІТИ: Будуть гарні паляниці.

ОСІНЬ: Принесла вам гречку, діти.

ДІТИ: Кашу будемо варити.

ОСІНЬ: А на зиму назбирала я городини запас

ДІТИ: Буде борщ смачний у нас.

ОСІНЬ: А як піде дощик з неба?

ДІТИ: Ой, нам дощику не треба!

ОСІНЬ: Дощик треба, бо в лісі виростає багато грибочків.

(хлопчики-грибочки вибігають і присідають)

Ось дивіться, скільки виросло грибочків. Де ж мій кошик? Зараз я їх позбираю та суп зварю.

(іде, бере кошик, грибки встають)

ГРИБИ: Нас не треба ще збирати,

Бо ми хочем танцювати.

ТАНОК ГРИБОЧКІВ

ОСІНЬ: Все ж я вас тут позбираю. (тікають)

ВЕДУЧА: Ось і крапельки, краплинки

Пострибали по стежинках.

Хмарочки збираються,

Дощик починається.

Інструменти в руки взяли

І в оркестру ми заграли.

ОРКЕСТР

ВЕДУЧА: Спасибі, осінь, що до нас ти завітала.

І багато хорошого нам подарувала.

ОСІНЬ: А це ще не все.

ВЕДУЧА: Не все? А ще що ж?

ОСІНЬ: Діти, хочете казочку? Тож вмощуйтесь гарненько та слухайте тихенько.

(під музику з’являється великий гриб)

ОСІНЬ: Були грибочки маленькі,

Дивина та й годі,

А тепер – он які,

Ось тобі й пригода.

ВЕДУЧА: Що ж це діється, що ж сталось,

В небі сонечко сміялось,

А тут вийшла Хмара-мати

З діточками погуляти,

Враз краплиночки малі

Застукали по землі.

Хмароньки збираються –

Дощик починається.

ПІСНЯ «КРАПЛИНКИ»

ВЕДУЧА: Бач, хмаринка налетіла,

Все відразу замочила,

А метелик, подивіться,

Мокрі вуса, мокрі крильця.

МЕТЕЛИК: Під грибок мене пустіть

Я не можу вже летіть.

ГРИБ: Ой, заходь вже під грибок

Та погрійся вже часок.

ОСІНЬ: По лісу від ранку ходив їжачок

Грибів назбирав він у свій козубок.

ЇЖАК: Пустіть мене швидше до себе під гриб,

Бо голочки мокрі і я вже охрип.

ГРИБ: Та заходь же, Їжачок,

Та погрійся хоч часок.

ОСІНЬ: Ой, які кумедні мишки

Дощ не слабшає нітрішки.

МИШКА 1: В мене мокрий навіть ніс

МИШКА 2: Хоч викручуй сірий хвіст.

ГРИБ: Ідіть сюди скоріше, мишки,

Та погрійтеся хоч трішки.

ОСІНЬ: Зайчатко маленький, біжить по доріжці,

Як холодно й мокро кожнісінькі ніжці.

ЗАЧИК: Пустіть мене, друзі,

Під гриб лісовий

Усіх він сховає,

Хоч ніби й малий.

ГРИБ: Іди, Зайчику, сюди

Та сховайся від води.

ОСІНЬ: Журилась під осінь малесенька жабка

ЖАБКА: Уже потемніло із соняха шапка

І жовтими стали листочки у клена,

А я ще досі зелена, зелена.

ГРИБ: Іди сюди і не журись –

Скільки друзів – подивись.

ВЕДУЧА: На гілочках на тоненьких,

Поки день ще не погас

Сироїжки та опеньки

Білка сушить про запас

БІЛКА: Покоротшали вже дні,

Ой, як холодно мені.

Де ж від дощику подітись,

Ой, пустіть мене погрітись.

ГРИБ: Білочко, іди до нас

Та сховай і свій припас.

ОСІНЬ: Гляньте, лисиця біжить до грибка

Зайчика шукає вона – он яка.

ЛИСИЦЯ: Не бачили, друзі,

Зайчиська малого,

Такого вухатого

Й дуже смачного.

ВЕДУЧА: Ні, нема у нас зайчиська

Для кумась таких.

Не дамо тобі,лисичко,

Кривдити малих.

ЛИСИЦЯ: Я більше не буду.

Я хочу дружити з вами.

ГРИБ: То ж іди жмурись, а ми будемо з тобою гратись.

ОСІНЬ: Геть хмаринки полетіли,

Сонце засміялося.

Тож звірята звеселіли

Та й пішли всі гратися.

ГРА «КВАЧ»

ВЕДУЧА: Мерщій, малята, посміхніться,

Хай буде радість, буде сміх

Затанцюємо для всіх.

ПАРНИЙ ТАНОК

ВЕДУЧА: Осінь хазяйнує,

Врожаї збирає

Свято нам дарує

Щиро пригощає.

ОСІНЬ6 Нам доводиться прощатись,

А щоб легше розставатись

Ви у кошик зазирніть

І по яблучку візьміть.

Тепер вже не скоро зустрінемось ми

Готуйтесь малята уже до зими.

До побачення!

Новий рік

Звучать позивні. До зали вбігають 2 гноми і Снігуронька

1-й ГНОМ: Гей, панове, поспішайте

Цієї зали не минайте

Всіх запрошуєм на бал –

Новорічний карнавал.

2-й ГНОМ: Хай гучно музика лунає,

Радіє весь дитячий сад

Ялинка барвами заграє,

Для всіх дорослих і малят.

СНІГУРКА: Добрий день шановні гості!

Наступає новий рік.

І йому м’якеньку постіль

Застеляє білий сніг.

Мерщій до зали, діточки!

Погляньте, скільки світла,

Усіх стрічає, як завжди,

Ялиночка привітна.

Новорічний час настав

Починаєм карнавал!

ВЕДУЧА: Ось і гості завітали –

Їх запрошуєм до зали!

- Зустрічаєм друзі радо Золоту Рибку в чудовім наряді;

- Легенькі Сніжинки сюди прилетіли – Рік Новий світлий ми разом зустрінем;

- Ось східні красуні, як сонце прекрасні – до нас завітали неначе із казки;

- Запросим ми Гномів на свято, щоб Новий Рік нам разом стрічати;

- Пірати морські до нас завітали, у залі цій світлій – рядочком всі стали;

- Запросив Принцесу Принц на свято, щоб на балу з нею танок танцювати;

- Русалки морські, як німфи чарівні, сюди поспішають розкуто і вільно;

- Вітерець-пустунець, до нас поспішай, зимову доріжку ти нам простеляй;

- Хвильки морські – прилиньте до нас, бо Новорічне свято починати вже час.

ДИТИНА 1: Сьогодні весело у нас

Ми Новий рік стрічаємо,

Усіх, хто в залі є в цей час

Ми гаряче вітаємо!

ДИТИНА 2: Рік Новий крокує гордо

СтрітенняСтрітення

Йде з дарунками до нас,

Тож ми хочемо сьогодні,

Побажати в добрий час.

ДИТИНА 3: Щоб усі були здорові,

І ніколи не хворіли,

Щоб були здорові діти,

І батьки за них раділи.

ДИТИНА 4: Щоб добро було у хаті,

І лунав дитячий сміх,

Щоб були усі веселі,

І щасливі цілий рік.

ДИТИНА 5: Круг ялиночки підем,

Хоровод свій заведем,

Ти, ялиночко, гори,

Для всієї дітвори.

ЯЛИНКОВИЙ ХОРОВОД

СНІГУРКА: Я хочу взяти у дітей інтерв’ю.

(підходить до дітей з новорічно прикрашеним мікрофоном)

- За що ти зиму любиш, друже?

ДИТИНА: Зима насипала снігів,

І побілила нашу хату.

Для лиж, санчат і ковзанів,

Настало довгождане свято.

СНІГУРКА: А ти за що шануєш зиму?

ДИТИНА: На вулиці, де я живу,

Все помолодшало від снігу

Хто ліпить бабу снігову,

Хто в сніжки грається – потіха!

СНІГУРКА: Тебе зима чим тішить, знаєш?

ДИТИНА: Якби узимку замість снігу,

Летіло з неба крем-брюле,

Якби на річці замість криги,

Був мармелад або желе,

Тоді, напевно, втричі більше,

Любила б зиму дітвора,

Зима б здавалась найсмачніша

І найчудовіша пора.

ВЕДУЧА: Як люблять зиму малюки,

Нам заспівають залюбки.

ПІСНЯ «ЗИМОНЬКА»

СНІГУРКА: У лісі знов хурделиця,

Пороша низом стелиться,

У хутрі білосніжному,

Стоять дерева, ніжаться,

Верхівка на ялинці,

В сріблястій пелеринці,

А іній на берізках

Надав деревам блиску.

(раптово вбігає Нептун, схоплює Снігурку і губить записку)

ВЕДУЧА: Діти, ой-ой-ой, ви помітили, хто вкрав Снігурку?

ДІТИ: Ні!

ВЕДУЧА: Що ж нам тепер робити? (помічає записку) А що це таке?

ЗАПИСКА:

«Снігурка на святі потрібна мені. В моєму королівстві теж буде новорічний бал.»

Підпис: Нептун

ВЕДУЧА: Ось такі справи.

(звучить музика, дзвонять дзвіночки, тупіт за дверима)

ВЕДУЧА: Що це там? Давайте поглянемо.

(заходить Дід Мороз)

ДІД МОРОЗ: Добрий день, малята!

Любі хлопчики й дівчата,

Я вітає всіх дітей,

Я вітаю всіх гостей,

З Новим роком всіх вітаю!

Здоров’я, щастя всім бажаю!

Ширше двері відчиняйте,

Новий рік стрічайте!

Щоб була у Новім році,

Вдача лиш на вашім боці.

ВЕДУЧА: Ну спасибі, що прийшли,

Ми на вас усі чекали,

Гарну пісня готували.

ПІСНЯ ДЛЯ ДІДА МОРОЗА

ДІД МОРОЗ: Дякую, дякую! Але чому не бачу радості в очах, і де це моя внучка Снігуронька?

ВЕДУЧА: Біда, Діду Морозе, її викрали і залишили ось це.(віддає записку)

ДІД МОРОЗ: (читає) Ой, голова моя стара!

Онучка у Нептуна!

А хто такий Нептун?

ВЕДУЧА: Це великий морський цар!

ДІД МОРОЗ: Оце дива!

Без дива ж свята не бува?!!

Володар хвиль – сам цар Нептун

Навколо дітлахів…

Чи це вже синє море

Вийшло з берегів…

Треба до підводного царства вирушати,

Онучку з біди виручати.

Але самому мені не впоратись, мені потрібна допомога. Я візьму тебе,

Принце, і тебе, Принцесо. Підемо в дорогу до підводного царя?

ДІТИ: Так!

ДІД МОРОЗ: От і добре! Ходімо!

(обходять зал, заходять за ялинку.

Вибігають Сніжинки, літають і розмовляють)

СНІЖИНКА 1: Почекайте! Не спішіть!

Зупиніться хоч на мить!

СНІЖИНКА 2: Завірюха закружила,

Зупинитися не сила!

СНІЖИНКА 3: Я ще трішки покружляю,

Більше сили вже не маю!

СНІЖИНКА 4: Зупинімося, сестрички,

На галяві невеличкій.

(Сніжинки присідають.

Виходять в цей час Дід Мороз з дітьми)

ПРИНЦ: Погляньте, погляньте, яка благодать!

Дивіться метелики з неба летять.

Квітки повимирали усюди надворі,

Сніжинки кружляють у лісі по волі.

ДІД МОРОЗ: Тут небувалі чудеса,

Тут дивна тиша,

Царство снів,

Тут казки бродять чарівні…

ПРИНЦЕСА: Давайте залишимось тут на хвилину,

І здалеку глянем на диво-картину.

Сніжиночки чудом ураз оживають,

В таночку веселому разом кружляють.

ПІСНЯ-ТАНОК СНІЖИНОК

ДІД МОРОЗ: Ой, дивіться, дорогу зовсім замело, хто ж нам її покаже?

ПРИНЦ: Дивіться, дивіться – он вогник.

(за ялинкою блимає вогник. Вибігають гноми)

ГНОМ 1: Ми гноми, гноми, гноми,

Веселі та смішні,

Біля ялинки знову

Таночок завели.

ГНОМ 2: Онуки ми Мороза

І схожі всі на нього,

Та тільки заморозити

Не зможемо нікого.

ГНОМ 3: У лісі всі стежинки

Від снігу приберем,

На свято до ялинки

Усі разом прийдем.

ГНОМ 4: Працюємо ми разом

Вночі і цілий день,

У колі всі відразу

Таночок заведем.

ТАНОК ГНОМІВ

(всі сідають, а один з ліхтариком підходить до Діда Мороза)

ГНОМ 5: Добрий вечір! Що ви тут робите?

ДІД МОРОЗ: Ми шукаємо Снігурку, але дорогу зовсім замело. І ніч наступає

ГНОМ 5: Ось вам чарівний ліхтарик, він вам допоможе.

ДІД МОРОЗ: Дякуємо!

(заходять за ялинку, чути звуки моря, гасне світло,

з’являється корабель з піратами)

ГОЛОВНИЙ ПІРАТ: Земля! Бачу землю!

ПІРАТ 1: Скинути якір!

ПІРАТ 2: Подати трап!

УСІ ПІРАТИ: Земля! Земля!

(радіють, стріляють з пістолетів, хлопавок)

ТАНОК ПІРАТІВ

ПРИНЦ І ПРИНЦЕСА: Добрий день!

ГОЛОВНИЙ ПІРАТ: Добрий, дуже добрий! Ти подивись, які ввічливі дітки. А гарненькі, а смачненькі!

(оточують дітей)

ПРИНЦ: Ми хотіли запитати, як нам попасти в підводне царство?

ПІРАТ АТАМАН: А ось чарівні мішечки, залазьте сюди!

(саджають дітей у мішки і сміються)

ПРИНЦ І ПРИНЦЕСА: Допоможіть, допоможіть!

ПІРАТ АТАМАН: Все! Нема ніяких перешкод,- тепер – я цар, султан і Бог!

Давно вже мрію я

Командувати світом,

Щоб приклонялися до ніг моїх,

Усі живі з палким привітом.

На кораблі у мене вантаж дорогоцінний –

Там полонянки східні –

Для мене дуже цінні.

Не буду більше я піратом,

А заживу тепер багато,

Султаном хочу я побути,

Адже скарбів неміряно набуто

За час далеких мандрівок.

(переодягається)

Гей, красуні східні, не сидіть,

А мені, султану, прислужіть,

Танцем гарним мене –

О, великого, розважте.

ТАНОК СХІДНИХ КРАСУНЬ

ВЕДУЧА: Ой, щось коїться не те, щось лихе.

Треба звати допомогу

Гей, Вітрику, в дорогу!!!

…Не чує Вітер,

Не летить на допомогу.

Діти, а давайте заспіваєм.

Хоровод заведем,

Вітерець зимовий приженем.

ХОРОВОД «ЗИМОВИЙ ТАНОК»

ВЕДУЧА: Женемо хмари дружно –у-у-у-у,

І виє вітер довго й тужно –у-у-у-у.

(вибігає вітер)

ВІТЕР: Я – Вітер Вітровій,

Я сильний, я дужий,

Що зараз зима - то байдуже,

Подую трохи снігом –у-у-у-у,

На горби перебігом –у-у-у-у,

Зроблю з вас кучугури,

Неначе білі мури,

Зроблю з вас перину,

На ній я відпочину –у-у-у-у.

ПІРАТ СУЛТАН: Зупинися Вітре,

Розходився, бачиш як!

ПІРАТ-ДИТИНА 1: Ой ти вітер-вітерець.

Чого ти буйнесенький.

ПІРАТ-ДИТИНА 2: Не ламай ти нас,

Будь добресенький.

ВІТЕР: Я Вітер-вітрище,

Всіх піратів знищу!

(кружляє, всі пірати розбігаються)

ВЕДУЧА: Чарівні красуні – тепер ви вільні,

Приєднуйтесь до нас святкувати

Наше новорічне свято.

(діти вилазять з мішка. Дід Мороз виходить із-за ялинки)

ДІД МОРОЗ: Принце, Принцесо, куди ви поділись?

ПРИНЦЕСА: Ми потрапили до піратів, а Вітер нас визволив.

ДІД МОРОЗ: Дякую тобі, Вітре – Вітрище!

Вітер, ти бороду скудлав,

Зупинися! Розходився – бачиш як!

Ти на витівки мастак –

Перенеси нас до моря.

ВІТЕР: Добре! Я вию, кружляю,

Усім допомагаю! У-у-у-у!

(вітер літає, розмахуючи плащем. Гасне світло, знов з’являється.

Чути звуки моря )

ДІД МОРОЗ: От ми і дійшли до моря, а як потрапити до Нептуна не відомо.

ПРИНЦ: А я знаю. Треба спіймати Золоту Рибку.

ДІД МОРОЗ: Любі хвильки! Допоможіть нам спіймати Золоту Рибку!

(вибігають хвильки)

ТАНОК ХВИЛЬОК

ХВИЛЬКИ: Ми хвильки веселенькі,

Живемо у морі всі.

Нептун нам рідний батько,

Його ми любим всі.

Чари-бари, чари-рись,

Рибко Золота з’явись!

ТАНОК ЗОЛОТОЇ РИБКИ

ЗОЛОТА РИБКА: Я – незвичайна, чарівна,

Диво-рибка золота,

Там з морської глибини,

Дістаю я кораблі,

Граю з хвильками, чаклую

Та по морю я мандрую,

Всі бажання таємні

Радо виконать мені.

ДІД МОРОЗ: Нам треба побачити Нептуна!

ЗОЛОТА РИБКА: Оберніться навкруги,

Всі разом скажіть «Прийди»

Зразу з’явиться володар,

Цар Нептун – морський господар.

ДІД МОРОЗ: Ага! Оберніться навкруги (кружляє з дітьми)

Всі разом скажіть: «Прийди!»

(рибка відпливає. Чути звуки моря. Виходить Нептун з русалками. У Нептуна перев’язана щока)

НЕПТУН: О! Гості! Прошу до нашого підводного царства!

ДІД МОРОЗ: Ми до тебе, Нептун, у справі.

НЕПТУН: Знов про справи! Ось я вам своїх дівчат покажу, ви про все на світі забудете.

ТАНОК РУСАЛОК

(всі герої засинають)

ВЕДУЧА: Діти, що ж це трапилось? Новий рік скоро, а Дід Мороз заснув, Снігуроньки немає, і наша Принцеса заснула. Що робити? Спробую Принцесу розбудити.

(будить, вона не прокидається)

ВЕДУЧА: Принце, ти встав, не заснув, врятуй сплячу красуню, - свою принцесу.

ПРИНЦ: (сідає на одне коліно)

Ти – як Лілія прекрасна,

Наче сонця промінь ясний,

Серденько мені зігріла,

Принцесо, моя мила.

(цілує в щічку. Принцеса прокидається)

ПРИНЦЕСА: Я чарівним сном заснула –

Ніби вічність промайнула,

Встати я не мала сили,

Добре, що мене збудив ти.

ПРИНЦ: Руку я тобі подам,

Все на світі ми забудемо,

Танцювати разом будемо.

ТАНОК ПРИНЦА І ПИНЦЕСИ

ВЕДУЧА: Так, діти. сплячу красуню розбудили, але ж Дід Мороз спить! А давайте всі разом спробуємо його розбудити.

(діти стають в коло)

ВЕДУЧА: Прошу в коло всіх ставати,

Будем разом танцювати.

- 4 кроки – в коло йдіть;

- 4 кроки – назад відійдіть,

- Потупаєм ногами,

- Поплескаєм руками,

- Очі вгору піднімайте,

- Кругом себе покружляйте.

(те саме ще 2-3 рази, тільки швидше. Нептун і Дід Мороз прокидаються)

НЕПТУН: Ой, ой, що трапилось? Війна чи що?

(береться за тризубець, потім хватається за щоку)

Ой, ой, ой. Знову зуб розболівся!!!

ДІД МОРОЗ: Хотів ти нас, Нептуне, перехитрити, а нічого не вийшло. Віддавай Снігуроньку!

НЕПТУН: Яка Снігурка, як зуб болить?

ДІД МОРОЗ: А якщо ми тебе вилікуємо, ти віддаси?

НЕПТУН: Віддам!

ДІД МОРОЗ: Склянку води і ложку солі!

(виносять склянку)

ДІД МОРОЗ: А тепер полощи!

НЕПТУН: І справді, не болить! Снігуроньку сюди!

(Золота Рибка виводить Снігуроньку)

СНІГУРКА: Дідусю Морозе! (обіймаються)

ДДІ МОРОЗ: Внученько, нарешті ми тебе знайшли. Треба на ялинку поспішати. Там далеко в садочку чекають на нас малята. Бо в двері стукає вже Новий Рік!

НЕПТУН: Я теж хочу на новий рік. Візьміть мене з собою.

ДІД МОРОЗ: Ну добре! Рибко Золота – чаклуй!

ЗОЛОТА РИБКА: Чари-бари, зачарайся –

Всі в садочок повертайтесь!

ДІД МОРОЗ: Нарешті, ми вдома. Ось прийшло до нас малята,

Новорічне славне свято!

ВЕДУЧА: Ну. Спасибі, що прийшли!

ДІД МОРОЗ: Ой, проблем було багато!

СНІГУРКА: А тепер проблем нема,

З дідусем прийшла і я,

Мені приємно, що на свято

Прийшли усі в цей світлий день.

Вітаю з новим роком радо,

Бажаю радості й пісень.

Рік новий іде в садок

Починаємо танок

Круг ялинки ми підем,

І таночок заведем.

ЗАГАЛЬНИЙ ТАНОК

ДІД МОРОЗ: Добре разом танцювали,

Та ще в ігри ми не грали.

ІГРИ

ВЕДУЧА: А красуня з далекої країни, привезла нам гарну пісеньку. Давайте послухаємо.

ПІСНЯ КРАСУНІ

СНІГУРКА: Дідусю, а тепер настав твій час,

Потанцюй, потіш всіх нас.

ДІД МОРОЗ: Хоч на вигляд я старий,

Та душею молодий

ТАНОК ДІДА МОРОЗА

СНІГУРКА: Досить, дідусю, танцювати.

Час подарунки роздавати.

ДІД МОРОЗ: Добре, любі діти! зараз, зараз! Ой, біда! Подарунків же нема.

(Нептун ховається за ялинку, Дід Мороз манить його пальцем)

ДІД МОРОЗ: Нептуне! Ану іди сюди! Де подарунки?!

НЕПТУН: А ти мене переможи спочатку!

ГРА «ХТО ШВИДШЕ»

(оббігти навколо ялинки і сяде на стільчик)

(Нептун бере стільчик і біжить з ним)

ВЕДУЧА: Діти, а Нептун чесно грався чи ні?

ДІТИ: Ні!

ВЕДУЧА: Так, Нептуне. Починаєм все з початку!

(Дід Мороз перемагає, бо Нептун вже грається чесно)

ДІД МОРОЗ: Ну все, віддавай подарунки.

НЕПТУН: Рибко чаклуй!

ЗОЛОТА РИБКА: Чари-бари, чари-рись –

Подаруночки – з’явись!

(русалки вносять подарунки і ставлять під ялинкою)

ДІД МОРОЗ: Згорають святкові вогні,

І важко прощатись із вами мені.

Хай радісним буде цей світ,

Хай щастя несе Новий рік!

(діти стають півколом)

ПІСНЯ «ЗАГАДАЙ БАЖАННЯ»

РОЗДАЧА ПОДАРУНКІВ

ДІД МОРОЗ: Час настав нам з внучкою в дорогу збиратися, бо в нас ще роботи дуже багато.

Тож веселіться, радійте, співайте,

Дружно усі Новий рік зустрічайте.

СНІГУРКА: Вам багато радощів і сміху

І багато снігу вам на втіху.

НЕПТУН: Не привчайтесь у роботі

Відкладать усе на потім.

ДІД МОРОЗ І СНІГУРКА: Хай щастить вам діти всюди,

Хай ростуть з вас добрі люди!

З Новим роком!

ВЕДУЧА: Ось і скінчилось наше свято,

Та не будем сумувати!

З Новим роком!

Стрітення

Ведуча: Діти сьогодні незвичайний день –

свято Стрітення. В цей день змагаються Зима з Весною: якщо Зима переможе довго ще буде холодно, а якщо красуня Весна, то відразу поверне на тепло.

В цей день з давніх - давен співали пісень, водили хороводи, освячували воду.

Зимонька у нашім краї

На санчатах роз’їзджає

Сипле снігом без упину –

Ним засипала Вкраїна.

Пісня «У біленькому кожушку»

Ведуча: Сніг мете без перестанку/Files/images/100_0882.JPG

Трудиться вона ізранку

Морозець не угаває

Вітер теж допомагає

Пісня «Льодова гірка»

Ведуча: Не мети, не мети

Зимонька снігами,

Краще, коли прийдеш ти

З жартами піснями.

(З’являється Зима під музику і розкидає за собою сніжинки)

Зима: Хто тут кличе мене хто?

Йду, вже йду мету сніжком

З вами разом потанцюю

Бо ще силу свою чую.

Хоровод «Зимовий танець»

Зима: Весело мені тут діти!

А щоб знову порадіти

Більше снігу натрушу

І морозу напущу.

(Хоче замахнутись руками, ведуча зупиняє)

Ведуча: Зимо, зимонько, стривай

Ти сніжок не розсипай

І мороз не закликай.

(показує на дітей середньої групи)

Ведуча: Бач, он зайчики сидять,

І від холоду тремтять,

Хто їх пожаліє?

Лапки їм зігріє?

Зима: Хай навчаться весело/Files/images/100_0889.JPG

Бігати й стрибати

Не боятися зими

У танку кружляти.

«Танок зайчиків» (середня група)

Ведуча: Діти хто міцно спить?

Ви впізнали, хто?

Всі: Ведмідь.

Ведуча: Давайте до нього підійдем,

Пограємось і від нього повтікаєм.

(гра «Квач»)

Ведмідь: Хто заважає мені спати?

Зараз вас я дожену.

Ведуча: Не сердься, Ведмедику,

Ми святкуємо свято

І чи не набридло, тобі вже спати?

Може хочеш танцювати?

(танець Ведмедя)

Ведмідь: Геть морози дошкуляють

І набридли і замучили

Зголоднів добряче взимку.

І кожух мій обносивсь.

Тому не можу я вже спати

Піду Весну я шукати.

Ведуча: Ой, Ведмедику, допоможи нам,

Бо і нам Зима набридла

Хочем сонечка і тепла,

Правда ж діти?

Ведмідь: Ану труби, Грицю, в рукавицю,

А я піду Весну шукати.

(по співка «хлопчик трубив»)

Ведуча: (грає музика)/Files/images/100_0892.JPG

В лісі ще лежать сніги

Та струмки з-під них пробились

Перший продзвенів мені,

Що весна вже об’явилась

Веснонька близенько,

Радісно серденьку,

Ану ж бо, діти, Весну виглядати, до нашого краю її закликати,

бо в цей день Зима і Весна зустрічаються, все живе прокидається (бере паперового голуба і надіває на нього в’язку ключів).

Ой ти, пташко, сизокрила

Ой ти , пташко, люба, мила

Полети за синє море

За високі дальні гори

Одімкни там Весну – красну

Срібними ключами

Хай скоріш вона прилине

Буде разом з нами.

Давайте разом пташок покличем.

Діти разом: Пташок викликаєм

До рідного краю

Летіть соловейки

На нашу земельку

Летіть ластівоньки

Пасти корівоньки.

(з’являється Весна з квітами в руках).

Весна: А ось і я Весна – красна

Куди ступаю – там сонце сяє.

Усе навколо оживає

Іду, пробуджую від сну

Всю нашу землю чарівну.

Зима: Ой, лишенько, Весна іде

І вже тепло своє несе

Треба силу всю зібрати,

Щоб до бою з нею стати.

(Підходить до Весни і вихоплює у неї квіти)

Ведуча: Утікай, утікай

Біла Зимонько

Вже нема, вже нема

В тебе силоньки.

Зима: А ще ми побачимо, Весно,

Хто з нас сильніший?

Насуплю я брови –

І вітер повіє,

Усе захолоне

Рятунку нема

Під снігом замре все

Засне, заніміє…

Весна: А я засміюся – і снігу немає,

І лагідне сонце у небі засяє,

Прокинуться луки, ліси і поля,

Усе зацвіте, заспіває земля!

Ведуча: Зимонько, Веснонько, не сваріться

Ви обидві хороші та любі

Й несете радість нам, людям.

Не сперечайтесь,

А краще давайте позмагаємось

А наші діти вам допоможуть.

Ведуча: Хто любив кататися на санчатах, грати в сніжки,

ліпити Сніговика – допоможе зимі.

А хто любив тепло, сонечко, квіти - допоможе

Весні.

«Хто швидше перенесе сніжки»

«Кенгуру» «Перетягування канату»

Зима: Бачу, ви мене зовсім не боїтесь.

Весна: Бо вже час тобі, Зимонько,

вирушати до далекого північного краю,

де мороз та сніги.

А у нас, в Україні, тепер я господарюватиму,

землю прикрашатиму пишною зеленню,

молодими хлібами.

Зима: Що ж, сестрице, твоя взяла

Збиратимусь у дорогу те через рік

знову до вас завітаю.

На мене чекайте,

Про лижі й санчата не забувайте,

Прощавайте, діти милі

Взимку ви поздоровіли

І на користь вам пішли

Морозець мій і сніги

Через рік я нову

Казку принесу зимову.

Ведуча: Іди з Богом, Зимонько, не сумуй

Володіння Весноньці подаруй.

Зима: Тоді прощавайте. (іде)

Весна: А я теплом усіх зігрію

Здоров’я й радості навію

Щоб ви щасливими були

Народний звичай шанували.

« Весняний вальс »

Весна: Люди вірили, що весняні пташки – жайворонки

несуть на своїх крилах весну, тепло сонечка,

а ще випікали цих пташок з тіста і роздавали

людям.

Я теж напекла вам жайворонків

і почастую всіх присутніх.

( роздають жайворонків)

Свято мам

ВедучаІ : Мама це перше слово

Яке промовляє дитина

Це слово найкраще у мові

У світ простеляє стежину

ВедучаІІ : Мама повторюємо знов і знов

Слово це ніжність мудрість любов

Ніде не знайти більш такої

Любові великої і палкої .

ВедучаІ : Ми дуже раді що ви відгукнулись на запрошення групи «Дзвіночок» і прийшли до нас на свято. Нехай повсякденні турботи і клопоти залишаться поза стінами цього садочка а на ваших обличчях буде посмішка . Адже незаперечною істинною є те що краса врятує світ .

ВедучаІІ : А, як відлунок – все прекрасне в цьому світі починається з жінки , тому щастя вам дорогі жінки згоди в сімї , весняного настрою.

ВедучаІІ: Завжди в усі віки перед вашою красою добротою та мудрістю шанобливо схилялися чоловіки . Ось і сьогодні наші джентльмени прийшли привітати вас зі святом та скинути перед вами капелюхи .

Входять хлопчики під марш.

Хлопчик : Твоє матусю дорога

Святкуємо сьогодні свято

Зібралась разом дітвора

Щоб мам зі святом привітати.

Хлопчик : Ми любимо тебе о мила жінко

Бабуся мама і сестричка- намистинка

І вихователька моя найкраща в світі

Сьогодні ми даруємо для вас пісні і квіти .

ВедучаІІ : Ми дуже зворушені вашими привітаннями. Дякуємо вам від щирого серця.Та скажіть , а де ж це ваші дівчатка ?

Хлопчик. : а й справді ,де вони. Мабуть запізнюються .

Хлопчик : Не може цього бути ! Всі одразу ?

Хлопчик : Як , невже ви забули , сьогодні ж 8 березня !

Хлопчик: А-а-а ! Тоді зрозуміло !/Files/images/6 бер 8.jpeg

Хлопчик : Що що тобі зрозуміло ?

Хлопчик :Як що ? Ну наприклад зачіска сукня і таке інше .

Хлопчик: Якщо так шановні, тоді мусимо наших дівчаток почекати

Танок «Чекання»

ВедучаІ:Ой що це за дверима.Піду подивлюся.

Ведучі:(ВДВОХ) : Зустрічайте наші дівчатка !!! (Хлопчики зустрічають дівчаток і заводять у зал )

Хлопчик: У світле та радісне свято жіноче

Матусю свою привітати я хочу

Дівчинка : Вона в мене добра вона в мене гарна

У домі газдиня вона бездоганна .

Хлопчик : І слово підтримки для кожного має

Та завжди в очах її усмішка сяє

Дівчинка: В цей день я для мами несу у руці

Яскравого сонця тонкі промінці

Хлопчик : Зберу у долоні сріблясту росу/Files/images/8 берез4.jpeg

І рідній матусі її віднесу

Дівчинка : Дарую всю землю ліси і моря

Ти краща у світі ! Матусе моя !

Дитина : Щиро вітаємо тисячу раз

Щастя бажаєм в святковий цей час

Сили вогненної, праці натхненної, радісних літ

Серцем гарячим прийміть наш (всі) ПРИВІТ!

Пісня «Чудове свято»

Дитина : Ми хочем привітати

Дівчат своїх зі святом

Вітаємо вітаємо

Дівчаток дорогих

Бо зараз всі ми знаємо

Найкращий день для них .

Хлопчик : Схожі ви на зіроньку що на небі сяє

Так вас матусенька часто називає .

Хлопчик : Схожі ви на пташечку що в гаю співає

Так вас матусенька часто називає .

Хлопчик : Схожі ви на зайчика що в гаю стрибає

Так вас матусенька часто називає

Хлопчик : Схожі ви на сонечко що на небі сяє

Так вас матусенька часто називає .

Хлопчик: Тож будьте завжди ви красиві і милі/Files/images/8 бер 11.jpeg

А зараз прийміть нашу пісеньку щиру .

Пісня хлопчиків «Ми хочем привітати»

Єва :Зовсім я не сподівалась а сьогодні дочекалась .

Всі : Чого ?

Єва : Зранку Феодосій зі мною привітався а після обіду в коханні зізнався.

Віталік: Як таких дівчаток не кохати , мусимо їм свої серця подарувати .( Повітряний поцілунок і сідають) .

ВедучаІІ : Наше свято продовжується. Ми з дітьми порадились і вирішили влаштувати на честь 8 Березня показ мод .

ВедучаІ:Для милих мам , бабусь рідненьких

Вони ж у нас і стильні і гарненькі

До свята їхнього покажем дефіле

На заздрість всім великим кутюр’є .

ВедучаІІ : За показами мод жінки слідкують

Бо там чималі пристрасті вирують

Плаття підбори туфлі і прикраси

Колекції та інші викрутаси .

ВедучаІ : Та годі вже ! Красуні зачекались !

Пройтися подіумом хочеться вже їм

Недарма вони в ретро повлягались

Отож стрічайте ! Оплодуйте їм .

(Дівчатка в ретро- сукнях в рукавичках сумочки шарфи та зачіски 20 століття)

Влада : Бабусину шафу люблю відчиняти

Бабусині речі люблю надягати .

Яна : З бабусею помудрували

І враз я модницею стала

В прикрасах таких я ошатна красуня

Немов повернулась у юність бабуня .

Пісня Яни «Бабусенька»

Поліна Ш. : А моя бабуся любить українську моду !

Вишиваночка пасує й до моєї вроди

Надягну намисто червоненьке

Заспіваю пісню веселеньку .

Пісня «Україночка»

ВедучаІІ : Це для вас бабусі

Заспіваєм пісню

Подаруєм квіти люблять вас всі діти .

Пісня «Люблю люблю бабусеньку свою»

ВедучаІ : Сучасні мами у житті активні

Завжди підтягнуті й спортивні

Щодня бадьорий гарни й вигляд мають

Бо полюбляють шейпінг

І танцювальний хист всі мають .

Кирюша і Богдана: Нехай в спортзалі будуть наші нені

На тренажерах і біля гантелей

Немов чарівні пані топ-моделі .

(Під спортивний марш виходять і роблять кілька вправ з султанчиками )

ВедучаІІ : З вами ми потренувались

У спортзалі підкачались

А у мам така є справа- на роботу йти цікаву.

Дівчинка : Убираються гарненько

На роботу наші неньки

Бо краси й смаку не позичатимуть

Тож колег щодня вони вражатимуть

Супер стилем згідно до дрес-коду

Мами наші гарно знають моду.

( Виходить Дівчинка в офіційному одязі в руках чорна тека або портфель. робить дефіле і виходить )

ВедучаІ: 8 березня звичайно гарне свято , але відчувати себе чарівними ніжними і щасливими усі жінки хочуть завжди не лише у цей день .А для того щоб кожна мить для них була радісною то чоловіки й сини намагаються їх тішити приємними сюрпризами .

Сценка «Що з батьком?»

ВедучаІІ : А ще наші чоловіки стараються виглядати дуже гарно щоб потішити своїх жінок . Зустрічайте! На подіумі чоловіки-бізнесмени

( Виходять хлопчики бізнесмени )

Хлопчик : Я хлопець дуже діловий

Костюм у мене дорогий

Хлопчик : Алло ! Коли звільнюсь не знаю.

Прийшов клієнт? Нехай чекає !!

Хлопчик : У нас костюми справжніх менів

Бо ми поважні бізнесмени . (Йдуть під музику )

ВедучаІІ : Ну а зараз ми наших мам порозвеселяєм

В ігри веселі ми пограєм.

Ігри.

Ведуча ІІ : Хай дзвенить повсюду музика

Для найкращих наших мам

І ось цей танок із квітами

Подаруємо ви вам

Танець дівчат з квітами .

ВедучаІІ : Наші діти бажають,

Нехай маму ангел охороняє,

Щоб мамам доля усміхалась

І стежинки рястом устелялись.

Денис : Матусю рідна я молюсь за тебе

Твоя любов мене обігріва

Мені в житті нічого більш не треба

Лиш ти була здорова і жива

ПІСНЯ «МАМА»

Денис : Матусю мила підійду до тебе

Й до руки твоєї припаду

Нехай несе молитва аж до неба

Тепло душі і серденька тепло

Пісня «МОЛИТВА ЗА МАМУ»

ВедучаІІ : Моделі, яких ви зараз побачите пропонують чудові вбрання для вечірок та балу. Неповторність кожного яскравого образу доповнюють витончені аксесуари та прикраси.

( Виходять дівчатка )

Єва . : Ой як у мене б’ється серденько коли я його бачу! Яка постава , яке мужнє обличчя ,який він гарний кавалер!!

Каріна : Уявляєте, а мене запросили на перший бал!

Влада. Яка він тільки душечка !

Настя . Я так хвилююся

Богдана : Ми повинні бути чарівними !

Цей бал принесе нам стільки радості та задоволення !

: ось вони йдуть

- Ми божеволієм !!

Танець «ПОЛЬКА»

ВедучаІ : А зараз наші дівчатка привітають мам ще й гарною піснею.

« Пісня «Про маму»

( Дівчатка обходять зал, а хлопчик фотограф всіх фотографує)

ВедучаІІ : Наш модний показ майже закінчився

А цей фотограф навіть не стомився

Тут фото сесію без дозволу проводить

Хоча красуням нашим це не зашкодить

Хлопчик:Я папарацці і працюю у журналі

Отримав завдання зробити зйомку тут

Отож чекайте ваші фото вдалі

В наступний номер геть усі підуть

Себе побачите ви на журнальних шпальтах

У модних сукнях модернових пальто

А головне усміхнені шикарні

Бо всі дівчата і жінки прегарні.

(ДІВЧАТКА СІДАЮТЬ)

ВедучаІ: А зараз у нас кульмінація свята

В гостях топ- модель на усмішки багата

На подіум ми запрошуєм весну

Яскраву заквітчану чарівну.

( Під музику на подіум виходить весна у легкому ніжному вбранні.Робить дефіле і зупиняється )

Весна : Весна – чарівниця Неначе цариця

Наказ свій послала Щоб краса повстала

І проліски і травка І зелена муравка

І кульбаба рясна І фіалка ясна

Всі квіти весняні Веселі кохані

З під-листя виходять голівки підводять

Од сну зимового до сонця ясного.

ВедучаІІ: Весна в усі шпаринки вється/Files/images/DSCN9245.jpg

Змінилося вдовкіл усе !

Веселе сонечко сміється

Весна іде! Красу несе!

ВедучаІ : Весна іде! Весна іде! І голосів розмай.

Журавлики- лебедики летять у рідний край.

Хай же гарна пісенька для усіх лунає

І матусям дорогим настрій підіймає !

Пісня «Журавлик»

ВедучаІІ : Нарешті ми дочекалися весну , яка принесла на своїх крилах святковий настрій ніжну атмосферу свята 8 березня . Вітаємо всіх вас любі гості та діти з цим днем .Нехай він надихає вас на красиві ,шляхетні вчинки ,на прихильність і повагу до усіх жінок ,які є берегинями кожної родини .

ВедучаІ : В цей день хай троянди розквітнуть

Сховаються хмари і стихне гроза

Щастя здоровя добра бажаєм

Нашим матусям на світлі і довгі літа.

Дитина :Матусі рідні ,ваші діти вас люблять як ніхто у світі

За ніжне серце і за ласку ,

За щире слово й добру казку

Пісня «Посмішка»

ВедучаІІ : Матусям рідненьким бажають всі діти

Хай весни у віконце летять до вас вітрами,

Нехай же світить сонце

Всі: Будь здорова, наша мамо!

Дитина: Ми вас обіцяємо ніжно любити.

Дарують подарунки .

Вечорниці

Зал святково прикрашений. Господиня закінчує останні приготування.

Заходять тато, мама і двоє дітей. Дорослі і діти вітаються з господинею, підносять дарунки.

ДІТИ: Даруємо вам ці квіти,

Щоб весело було жити.

ТАТО: Принесли ми вам мішечок гречки,

Щоб між дітьми в садочку не було суперечки.

МАМА: А ще принесли в дарунок вівса –

Щоб садкова родина була здорова вся.

ТАТО: Дарую вам підкову – на щастя,

Ще й цукор, щоб солодко жилося.

МАМА: І меду бочку – щоб завжди щиро приймали гостей.

ГОСПОДИНЯ: Щира дяка за ваші вітання та гарні побажання, ще й за щедрі дарунки. Запрошуємо вас усіх з діточками на теплу і щиру розмову, на гарну українську пісню.

«ЗЕЛЕНЕЄ ЖИТО»

(в цей час заходять діти)

ДІВЧИНКА: Добрий вечір, у вашій хаті,

Дозвольте розпочати вечорниці.

ГОСПОДИНЯ: Прошу, прошу, дуже вам рада!

ВЕДУЧА І: Дорогі друзі! Шановні гості! Ми дуже раді вітати вас сьогодні у цій світлиці на нашому родинному святі. У дитячому закладі ми намагаємося відкрити малятам дивовижну скарбницю духовності нашого народу. Ми ознайомлюємо дітей з українськими обрядами та звичаями, вивчаємо казки, приказки, вірші, пісні.

ВЕДУЧА ІІ: Найпершою святинею для кожної людини є родина. Адже ми по-справжньому щасливі тільки в сім’ї, серед рідних та друзів, коли всі здорові й веселі, і панують в оселі мир та злагода.

ХЛОПЧИК: Це велике щастя

У родині мати,

Дідуся й бабусю,

І маму і тата!

ДІВЧИНКА: Як мені вас не любити,

Рідний батьку й нене,

Батько розуму навчає,

Мати приголубить,

Ніхто мене так на світі,

Як вони не люблять.

ДИТИНА: Цілую бабусині втомлені руки,

Що знали в житті і любов, і розлуки,

Що вміють такий смачний хліб випікати,

І людям добро завжди дарувати.

ДИТИНА: Любий, добрий мій дідусю,

Я твоя онука,

Прибігаю я до тебе,

Як поради треба.

ВЕДУЧА І: Родина, рід, народ –

Які слова святі,

Це Україна, батько, мати,

Прадід твій і дід.

ЧУДОВЕ СВЯТО

ДИТИНА: Своїх рідних людей,

Ми вітаємо щиро,

Стрічаємо з хлібом,

Любов’ю і миром.

(дівчинка і хлопчик несуть на рушнику хліб і сіль, обносять коло і ставлять на столі. Діти стають півколом зі свічками)

ДІВЧИНКА: Богородице - мати!

О, Пречистая Діва,

Тобі дяку складати,

Я беруся несміло.

ДІВЧИНКА: Я молюся до тебе,

За татуся і неньку,

Й зачинательку роду,

За бабусю рідненьку.

Даруй, Матінко Божа,

Їм життя довге й миле,

Кожна днина пригожа,

Хай дарує їм сили.

ВСІ: Молитва

ВЕДУЧА ІІ: Любов до рідного краю починається з колиски, з маминої пісні.

ВЕДУЧА І: Бринить колискова,

Дзвенить колискова,

То тиха й душевна

Мамина мова.

КОЛИСКОВА

ВЕДУЧА ІІ: Усі ми тут – одна родина

І наша мати – Батьківщина.

Ми пам’ятаємо Шевченка

Та гідну славу козаченьків,

Бо кожен з нас – землі дитина,

Що зветься гордо Україна!

ДИТИНА: Ми є діти українські

Хлопці та дівчатка,

Рідний край – наша Україна,

Гарна та багата.

ПІСНЯ ПРО УКРАЇНУ

ВЕДУЧА І: Сьогодні, діти, ми з вами не просто на вечорницях-посиденьках, а на вечорницях, що проходять у місті Майстрів. Запрошую вас до міста Майстрів, там на нас чекає багато цікавого.

ВЕДУЧА ІІ: Як мовиться у казці

Жив веселий господар Хома,

І господиня Параска.

Біля хати у садку

Діти гомоніли,

Розважалися малі,

А батьки раділи,

Господар вчив гончарювати,

На сопілці грати,

Господиня вчила вишивати,

І пісні співати

СПІВАТИ

ВЕДУЧА І: А де х це вони самі? Може ще надто рано, адже ще й Сонечко не зійшло, тож господарі сплять. Почекаємо трохи, а поки, давайте покличемо Сонечко.

ВИЙДИ, ВИЙДИ, СОНЕЧКО

ВЕДУЧА ІІ: осьде Сонечко зійшло,

І місто Майстрів ожило.

ТАНОК «СОНЯШНИК І СОНЦЕ»

СОНЦЕ: Я – Сонце осяйне,

І люблять всі мене,

З днем новим вас вітаю

До роботи піднімаю.

Господарі, прокидайтеся,

До дітей збирайтеся.

ГОСПОДАР: Ще вдосвіта я встаю,

Всю роботу пороблю.

ГОСПОДИНЯ: Чую, чую, вже біжу

Діткам я допоможу.

Зараз я до них іду

Тільки кошика знайду

І дещо в нього покладу

(виходить з хатини)

ГОСПОДИНЯ: Я приготувала в дорогу кошика, щоб було чим діткам пригоститися, коли будете мандрувати в місті Майстрів. Ось дивіться:

Я поклала Колобка,

І смаженого гусака,

Ще й смачненькі тістечка,

Та й собаці кісточку,

Ковбаски і сала…

Чи бува не мало?

Цибулинку, картоплинку,

Молочка краплинку.

Ой, запізнююсь, мабуть,

Вам рушати треба в путь.

(віддає кошика ведучій)

Рушайте до міста Майстрів, а я побіжу до хати, бо тісто вже підходить, пиріг пектиму, та вареники ліпитиму.

(заходить до хатини)

ВЕДУЧА І: Ось це місто чарівне:

В ньому не те добре,

Що із золота зроблене,

А те, що руками добрих майстрів створене.

Кожного майстра по роботі впізнаємо,

Бо кожен із них своє ремесло представляє.

ВЕДУЧА ІІ: Вулиця, як рій, гуде – то робота всюди йде.

Скільки дворів – стільки й майстрів.

Попросимо майстрів про свою справу розповісти.

(хлопчики тешуть дошки, пиляють)

СТОЛЯР 1: Ось рубанком постругаю

Дощечки кленові,

І змайструю гарний стільчик

Різнокольоровий.

СТОЛЯР 2: Я роботи не цураюсь,

Майстром бути хочу.

Усміхається дідусь,

Хитро мружить очі.

«Ти, онучку, молодець!

Гарний буде твій стілець!»

СТОЛЯРИКИ МОЛОДЦІ

ВЕДУЧА І: Підемо далі вулицями міста Майстрів.

(підходить до ткалі)

Ткаля добре працювала,

Полотна сувій придбала.

Ось і вишивальниці сидять,

І про щось там гомонять.

ТКАЛЯ: Мої руки добре дбали –

Полотна сувій наткали,

Біле поле полотняне,

Рівно ткане, чисто пране,

А по ньому голка ходить,

За собою нитку водить.

ВИШИВАЛЬНИЦЯ 1: Покрутиться так і сяк,

Зацвіте червоний мак,

Зазирне і там, і тут,

Василечки зацвітуть.

ВИШИВАЛЬНИЦЯ 2: Застрибає навпрошки –

Зажовтіють колоски,

Біле поле полотняне

Рушничком барвистим стане.

ПІСНЯ «РУШНИЧОК»

ВЕДУЧА ІІ: Як гарно в місті трударів, хочеться далі йти, іще щось цікаве знайти.

ГОНЧАР: Ось крутиться гончарний круг,

Глина тягнеться до рук,

Стає вона горнятком,

Горнятком – товстенятком

(Господар крутить гончарний круг. Ведуча звертається до гончарів)

ВЕДУЧА І: Звідки ви взялися

Горнятка-двійнятка?

ГОРНЯТКА (двоє): З гончарного круга

Зійшли ми спочатку,

А потім нам пензлем

Боки розписали,

Та жаром у печі

Горнятка обдали.

ВЕДУЧА ІІ: А хто ж вас, горнятка,

Із глини ліпив?

ГОРНЯТКА: Господар-трудяга,

З сім’ї гончарів.

ВЕДУЧА ІІ: Ой, славні ж горнятка, глечики, горщики у наших гончарів. Але що це? Хтось ніби плаче?

(виходить заплакана дівчинка)

ВЕДУЧА І: хто ти, дівчинко? Звідкіля ти?

ДІВЧИНКА: З Яворова.

ВЕДУЧА І: А чия ти?

ДІВЧИНКА: Ковальова.

В мене тато коваль,

І дідусь був коваль,

І мій брат – Коваленко,

А я мала Ковалівна

Звуть мене Настуся,

І я гарна, і красива,

У батьків добра учуся.

ВЕДУЧА ІІ: Чого ж ти, дівчинко, плачеш?

ДІВЧИНКА: Як же мені не плакати, коли мої чобітки порвалися.

ВЕДУЧА І: Плакать дівчинці негоже –

Чоботар ось допоможе.

(підходять до господаря-чоботаря, подають чобіток)

ЧОБОТАР: Стукав, грюкав молотком,

Танцювало шило,

Вийшов перший чобіток, -

Подивитись мило.

ВЕДУЧА І: Чоботарить чоботар,

Раз – удар, два – удар,

Будуть гарні чобітки,

Як дзвіночки підківки.

ЧОБОТАР (віддає чобіток):

Ну, бувай, рости здорова,

Ковалівно, з Яворова.

(чути як молот б’є по ковадлу. Діти стають кружка і виконують пісню-гру)

КУЙ, КУЙ, КОВАЛІ

ВЕДУЧА ІІ: Далі вулицею йду,

Може майстра ще знайду.

Здоровенькі були!

А чи є тут майстри?

(виходить хлопчик-бондар)

БОНДАР: Я – Бондар.

ВЕДУЧА ІІ: Бондарю, бондарю,

Що ти робиш?

БОНДАР: Вистругую чопочки,

Затикати дірочки,

А ще залюбки роблю,

Отаке-е-е-ені діжки.

ГРА «БОНДАР»

ВЕДУЧА ІІ: Бувай здоровий, бондарю!

Щасти тобі!

ВЕДУЧА І: Далі вулицею йду,

Може майстра ще знайду.

РІЗЬБЯР: А я – різьбяр! Заходьте до мене.

ВЕДУЧА І: Чим славишся ти, майстре?

РІЗЬБЯР: Візьму вербову гілочку,

А в ній проріжу дірочку,

Довкола кору обіб’ю –

Сюрчка веселого зроблю.

ВЕДУЧА І: Яка гарна сопілочка.

Сопілочка-перепілочка,

Інструменти всі готові?

Гей, веселі музиканти,

Покажіть свої таланти!

ОРКЕСТР

ВЕДУЧА І (запалює над тарілкою свічку і каже):

Щось так швидко вечоріє,

На вулиці вже темніє,

Треба свічку запалити,

В гості Нічку запросити.

ДІВЧИНКА: Прийди, прийди, Нічко –

Нічко-чарівничко.

Принеси з собою сонного напою,

А ще щастя-зорі для кращої долі.

(з’являється Нічка)

НІЧКА: Я ось прийшла,

Сон на землю принесла.

(схиляється над тарілкою зі свічкою)

Ось віск зі свічок накапав у тарілочки з водою. Я перегляну малюночки воскові і по них вже розгадаю, що кого і де чекає. Ідіть до мене, дівчатка!

Гарна доля всіх чекає,

Нещасливих тут немає.

- Будеш горда і багата.

- В тебе щастя повна хата.

- Ти в роботі заповзята,

І красуня хоч куди.

- Ти ж не знатимеш біди

І щаститиме завжди.

- Не хворітимеш ніколи

І ходитимеш до школи,

Діток вчитимеш на совість,

І приноситимеш користь.

- Мудра будеш і гарненька.

- А ти будеш добра ненька,

Матимеш діток хороших

І багато щастя й грошей.

- А ти будеш білолиця,

Як красуня-чарівниця,

Поважати тебе будуть,

І ніколи не забудуть.

- А ти будеш всім знайома,

І славетна, і відома,

Край наш прославлятимеш,

Людей лікуватимеш.

- А ти шану матимеш незнану,

Й принца із-за океану.

- Ну, а ти будеш прекрасна,

Світло-зоряна і ясна,

І весела і щаслива,

І багата і мрійлива.

НІЧКА: А зараз я вам ще погадаю.

На мотузок почіпляю

Я предмети чарівні,

Кожен вибере собі:

- Стрічка – гарна буде дівка;

- Квітка – щастячка вінець;

- Монета – повен гаманець,

- А каблучка – то кохання,

Що ж дівчатка почнемо,

Свою долю знайдемо.

(дівчатка з зав’язаними очима відрізають предмети)

НІЧКА: Щось хлоп’ята посмутніли,

Мабуть, гратись захотіли,

А я знаю гру для втіхи,

Більше, хто збере горіхів.

Буде той в житті багатий,

Щастя буде завжди мати.

ГРА «ХТО БІЛЬШЕ»

(назбирати горіхів у жменю однією рукою)

НІЧКА: Вже мені пора за гори,

За далеке синє море,

Онде сонечко з-за гаю,

Вже промінчик викидає.

(Нічка виходить)

ВЕДУЧА ІІ: Пішла нічка-чарівничка,

А наші хлопчики-козачата вже не сплять, вже збираються в похід.

Козаки – це вільні люди,

Козаки – сміливі люди,

Козаки – борці за волю,

За народну щасну долю.

Наші хлопчики - справжні козаки – розумні, сміливі, відважні, вміють вправно крокувати, та ще й гарно танцювати.

ТАНОК «ПАРУБОЦЬКІ ЖАРТИ»

ХЛОПЧИК: Гей, дівчата, йдіть до нас!

(дівчата підходять)

ДІВЧИНКА: Добрий день вам, козаченьки!

З дому вам уклін від неньки.

Будем разом ми співати,

Всіх навколо звеселяти.

ХЛОПЧИК: А ви вмієте співати?

ДІВЧИНКА: А ви послухайте.

ХЛОПЧИК: Ну, починайте, а ми вам допоможемо.

ВІНОЧОК УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ПІСЕНЬ

ВЕДУЧА І: Ой, що це за шум у кінці вулиці учинився? Давайте підемо туди і подивимось, що там діється!

ВЕДУЧА ІІ: А на цій вулиці живуть три киценьки, і котик-молодець, що багато тяжко працює, бо така вже в нього доля… До вашої уваги дитяча опера

ОПЕРА «ТАКА ЙОГО ДОЛЯ»

ДИТИНА: Дія І.

Дія ІІ і т.д.

ВЕДУЧА І: Як кажуть в народі: «Зробив діло – гуляй сміло». От і зараз настав час для веселих ігор і забав.

ГРА «ШВИДКИЙ КОНИК»

ВЕДУЧА ІІ: Добре награвшись і насміявшись діти йшли до калини, співали біля неї пісні та водили хороводи.

«ОЙ, Є В ЛІСІ КАЛИНА»

(виходять Господар і Господиня)

ГОСПОДИНЯ: Нарешті ми знайшли вас у цьому місті Майстрів. Ось і пиріг поспів і варенички в макітрі.

Для всіх майстрів:

Для тих, хто шиє,

Для тих, хто тче,

Горнятка хто ліпить,

Залізо кує,

Усім, хто працює від зорі до зорі,

Низький вам уклін –

Дорогі трударі!

Ось варенички готові,

Ой, які ж вони чудові.

Вас чекають у макітрі

Варенички дуже ситні:

Білолиці, круглолиці,

Із добірної пшениці.

Але перш, ніж пригощати,

Буде разом танцювати.

ЗАГАЛЬНИЙ ТАНОК «ВАРЕНИЧКИ»

ВЕДУЧА І: Ось і закінчується наше свято,

А наостанок побажаємо усім:

ДИТИНА: Щоб вам весело жилося,

Все задумане збулося,

Щоб в роботі все горіло,

А в кишені шелестіло.

ДИТИНА: Нехай добро до вас щоднини прибуває

Як струмінь чистої джерельної води,

Хай зло далекими стежками обминає,

А радість поруч йде в житті завжди.

ДИТИНА: Бажаєм вам пісень, що лиш весна співає,

І музики, що награють ліси,

І квітів тих, що раз лиш розцвітають,

І повні пригорщі любові та краси.

ГОСПОДАР: Хай буде вам щастя у ваших родинах,

Хай буде вам щастя у вашім житті.

ГОСПОДИНЯ: Хай буде вам щастя у вашій країні,

Хай буде вам щастя на рідній землі.

ВЕДУЧА І: Хай вам сміється доля журавлина,

Поля розлогі колосом цвітуть,

Нехай червоні ягоди калини

Щасливу вашу осявають путь.

ВЕДУЧА ІІ: Нехай слова і пісні милозвучні,

Для вас лунають знов і знов,

Хай будуть в серці нерозлучні,

Надія, Віра і Любов.

ПІСНЯ «ПОСМІХАЙТЕСЯ»

ГОСПОДИНЯ: А тепер до столу прошу,

Їжте, їжте, просим щиро,

Варенички наші з сиром.

(всі пригощаються)

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 2029

Коментарi