/Files/images/nov/Изображение2 002.jpgЯрошенко Інна Михайлівна - інструктор з фізичного виховання ДНЗ №1 комбінованого типу "Світлячок" м. Борзни.

Проблема, над якою працює: "Впровадження інноваційних підходів до формування здорового способу життя та виховання дошкільників через освітню лінію Базового компоненту "Дитина в соціумі".

ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА
"МУДРІ ШАХИ"

МЕТА:/Files/images/nov/i.jpg

1. Розвивати пізнавальні психічні процеси — увагу, уяву, пам’ять, мислення; удосконалювати пояснювальне мовлення; розвивати вольову сферу особистості.

2. Виховувати самостійність, цілеспрямованість, наполегли­вість у досягненні мети.

3. Ознайомити дітей із шахівницею, шаховими фігурами та правилами гри у шахи. Учити розмірковувати, запам’ятовувати, порівнювати, уза­гальнювати, будувати логічні ланцюжки, передбачати ре­зультати своєї діяльності. Формувати здатність зосереджуватися на одному виді ді­яльності тривалий час.

Формувати вміння орієнтуватися на площині.

Формувати довільність психічних процесів;

Урівноважувати поведінку гіперактивних дітей.

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

1.

1. Гра «Шахи». Історія виникнення та розвитку гри в шахи. Визначення правил поведінки під час гри.

2. Шахове королівство. Шахова дошка (шахівниця). Білі і чорні поля.

Жовтень

2.

1. Шахова дошка та шахові поля. Елементи шахівниці. Вертикаль. Горизонталь. Діагональ. Центр поля

2. Шахові фігури. Розстановка фігур перед шаховою партією – початкове положення . Дидактична гра «Так і ні». Дидактична гра «Колір».

Листопад

3.

1. Шахові фігури. Король. Зовнішній вигляд. Можливі ходи короля. Рокірування (коротке і довге).

2. Шахові фігури. Король. Шах. Мат. Пат. Дидактична гра «Що спільного?»

Грудень

4.

1. Шахові фігури. Ферзь (Королева). Зовнішній вигляд. Можливі ходи ферзя. Дидактична гра «Хто швидший? (Король чи ферзь)»

2. Шахові фігури. Тура. Зовнішній вигляд. Можливі ходи тури. Дидактична гра «М’яч»

Січень

5.

1. Шахові фігури. Слон. Зовнішній вигляд. Можливі ходи слона. Чорнопольні та білопольні слони.

2. Шахові фігури. Кінь. Зовнішній вигляд. Можливі ходи коня. Відмінна особливість.

Лютий

6.

1. Шахові фігури. Пішак. Зовнішній вигляд. Можливі ходи пішака. Способи перетворення пішаків.

2. Правила виконання ходів під час шахової партії

Березень

7.

1. Основні правила гри в шахи. Початкове положення фігур. Дидактична гра «Торбинка»

2. Завершення шахової партії. Перемога та поразка в грі. Нічия. Дидактичні ігри «Шах або не шах», «Мат або не мат»

Квітень

8.

1. Тактичні прийоми під час гри в шахи. Дидактичні ігри «Перший шах», «Рокірування»

2. Шахова партія між членами гуртка.

Травень

Спортивне свято-розвага за участю дітей та батьків

"Хто захищає Батьківщину"

Зала святково прикрашена, діти одягнені у форми різних військових професій.

Ведуча 1: Послухай, як струмок дзвенить,

Як гомонить ліщина – /Files/images/DSC_5245.JPG

З тобою всюди, кожну мить

Говорить Україна!

Ведуча 2: Послухай, як трава росте,

Напоєна дощами,

І як веде розмову степ

З тобою колосками.

Ведуча 1: Послухай, як вода шумить –

Дніпро до моря лине, -

Ведуча 2: З тобою всюди, кожну мить

Говорить Україна!

Ведуча 1: Добрий день шановні батьки, дорогі колеги, любі діти! Вітаємо вас на спортивно-розважальному святі «Хто захищає Батьківщину».

Ведуча 2: Перше слово – Мати,

Друге – Україна.

Так учився розмовляти

Я, мала дитина.

Ведуча 1: Кожне слово світить

Гранями рубіна,

Але сяє, наче сонце,

Слово «Україна».

Ведуча 2: Красивий, щедрий, рідний край

І мова наша – солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься Україна!

Ведуча 1: Колись дуже давно жила жінка, яку звали Україна, і мала вона трьох синів. Росли вони чесними, сміливими, дуже любили свою матусю. Виросли вони і вирішили піти в світ.

Ведуча 2: «Що ж, - говорить мати, - ідіть та пам’ятайте рідну домівку». І дала вона першому синові золоту корону з трьома промінцями, які означали воля, честь та свобода.

Ведуча 1: Минув час, і завдяки своєму розуму став старший син великим князем. Трипроменева корона зігрівала людей і вела їх уперед, указувала шлях до кращого життя.

Ведуча 2: А звали старшого сина… Здогадалися? /Files/images/DSC_5248.JPG

Діти: Герб Тризуб!

Ведуча 2: Так, правильно, це – Герб Тризуб.

Дитина (з наголівником Тризуба): Наш герб – Тризуб,

Це воля, слава й сила;

Наш герб – Тризуб,

Недоля нас косила,

Та ми зросли, ми є,

Ми завжди будем,

Добро і пісню

Ми несемо людям!

Ведуча 1: Збирається в дорогу середній син. Дала йому мати синьо-жовтий одяг, який виткала із ниток блакитного неба та золотого пшеничного колоска.

Ведуча 2: Він здіймався у височінь, бачив усіх, хто потребував допомоги, захищав від злих сил, прославляв свою неньку добрими справами.

Ведуча 1: А ім’я йому дала мати…

Діти: Прапор!

Ведуча 1: Так, правильно, прапор.

Дитина (на плечах з мантією-прапором): Прапор – це державний символ,

Він є в кожної держави;

Це для всіх – ознака сили,

Це для всіх – ознака слави.

Синьо-жовтий прапор маєм:

Синє – небо, жовте – жито;

Прапор свій оберігаєм,

Він – святиня, - знають діти.

Прапор свій здіймаєм гордо,

Ми з ним дужі і єдині,

Ми навіки є народом

Українським в Україні!

Ведуча 2: Третьому синові мати подарувала чарівний голос. Він так гарно співав, що люди впізнавали в ньому матінчин голос.

Ведуча 1: Він оспівував свою родючу землю, повноводні ріки, славних людей. Його пісня була урочистою, звитяжною. Хто її слухав, підводився і віддавав честь матері, яка виплекала таких синів.

Ведуча 2: Як звали наймолодшого сина?

Діти: Гімн

Ведуча 2: Так, це – гімн України.

Дитина: Слова палкі, мелодія врочиста,

Державний гімн ми знаємо усі.

Для кожного села, містечка, міста

Це клич один з мільйонів голосів.

Це наша клятва, заповідь священна,

Хай чують друзі й чують вороги,

Що Україна вічна, незнищенна,

Від неї лине світло навкруги.

Ведуча 2: Україна – наша Батьківщина, найрідніша і найдорожча серцю країна – земля наших батьків, дідів, прадідів.

Ведуча 1: Любити і захищати Вітчизну – святий обов’язок кожного.

Ведуча 2: З давніх-давен нашу державу захищали козаки. Діти, а ви знаєте, хто сьогодні захищає нашу Батьківщину?

Діти: Українська армія!

Ведуча 1: Правильно! А давайте покажемо і розкажемо, що ми знаємо про різні роди Збройних сил України та різні військові професії.

Ведуча 2: А для цього у нас є дві команди дітей та батьків. Привітайте оплесками команду «__________» та команду «___________».

Ведуча 1: А слідкувати за грою та визначати переможця буде наше компетентне журі у складі:

Завідуюча дошкільного закладу – Драбинога Любов Володимирівна;

Психолог ДНЗ – Адаменко Лариса Валентинівна;

Вихователь-методист ДНЗ – Прищепа Ірина Анатоліївна.

Ведуча 2: Увага! Розпочинаємо змагання!

Дитина: Раз, два, три, чотири –

Кроком рушив наш загін!/Files/images/DSC_5291.JPG

Всі долає перешкоди

На шляху своєму він!

Дитина: Не страшні нам лютий холод,

Снігопад і злива,

Не злякає в небі хмара –

Величезна, сива!

Дитина: Ми готові захищати

Рідну Батьківщину

І завжди охороняти

Нашу Україну!

Дитина: Мир і спокій берегти

В усіх країнах треба.

Тому ми – проти війни!

Всі: Ми – за мирне небо!

Виходять два хлопчики в костюмах радистів.

Радист 1: Ми – уславлені радисти,

Як же армії без нас?

Ми зв’язок встановим швидко

За короткий дуже час!

Радист 2: Знаєм добре знаки Морзе,

Передамо накази ми,

І попередим, й допоможем

Вчасно досягнуть мети.

Ведуча 1: А наші радисти пропонують нам змагання.

Гра «Налагодь зв’язок»

Ведуча 2: Молодці, радисти, добре впоралися із завданням. Тепер легко можна передавати інформацію з одного штабу в інший.

На середину зали виходять хлопчики-моряки.

Моряк 1: Ми – військові моряки,

В морську форму вдягнуті.

Відважні ми, мов козаки,

Сильні і підтягнуті!

Моряк 2: Рано-вранці, на зорі,

Вийдемо із гавані

На швидкому кораблі –

У далеке плавання.

Ведуча 1: І наші морячки також пропонують нам нове завдання.

Гра «Пройди по трапу»

(На підлозі лежить канат або мотузка. Потрібно пройти по канату до орієнтира. Батьки йдуть із зав’язаними очима. Коли закінчиться канат, очі треба розв’язати, обійти орієнтир, повернутися до команди, стати в кінець).

Ведуча 2: А зараз ми з вами проведемо інтелектуальний конкурс.

Ведуча 1: Ми будемо ставити вам запитання, а ви хто швидше давати відповіді. Журі буде слідкувати за грою.

Ведуча 1: Учасники приготувалися? Тоді починаємо!

Ведуча 2: Як називається наша країна? (Україна)

Ведуча 1: У якому місті ми живемо? (У Борзні)

2: Якою мовою ми розмовляємо? (українською)

1: Яка річка протікає через наше місто? (Борзенка)

2: Яка столиця України? (Київ)

1: Назвіть державні символи України? (Прапор, Гімн, Герб)

2: Без яких дерев згідно з прислів’ям нема України? (без верби і калини)

1: Які кольори є на прапорі України? (Синій, жовтий)

2: Назвіть національні страви українців? (борщ, галушки, пампушки, вареники, сало, пиріжки)

1: Як називається український національний танок? (гопак)

2: Який номер нашого дитячого садка? (№1)

1: Яку назву має наш дитячий садок? (Світлячок)

Ведуча 2: Дякуємо командам за швидкі та правильні відповіді.

На середину зали виходять хлопчик-льотчик і дівчинка-стюардеса.

Льотчик: Ми відважні і сміливі

Й не боїмось висоти,

Зосереджені, кмітливі,

Вправні льотчики всі ми!

Стюардеса: Бути пильними завжди

В літаку нам треба,

Не пробачить помилок

Нам безкрає небо!

Ведуча 1: А ось і наступне завдання!

Ведуча 2: У нас є ось такі столики і на кожному з них 10 аркушів паперу. Ваше завдання – з паперу зробити літачки для кожного гравця вашої команди. Яка команда перша впорається – та й переможець.

Гра «Аси піднебесся»

Ведуча 1: Молодці! Гарно впорались із завданням!

На середину кімнати виходять діти-сапери.

Сапер 1: Ми – саперний батальйон,

Міни всі знешкодимо,

Навіть якщо їх мільйон,

Свою справу зробимо!

Сапер 2: Відшукали вибухівку –

Теж звертайтеся до нас.

Допоможемо вам швидко

І знешкодим її враз.

Ведуча 2: Отже, слухаємо наступне завдання.

Ведуча 1: Зараз наші сапери розкидають іграшкові міни-м’ячики, а завдання гравців позбирати їх у свої кошики. Переможе та команда, у кошику якої буде більше м’ячиків. Отже, готові? Тоді після нашого сигналу починаємо.

Гра «Розмінуй поле»

Ведуча 2: Розмінували? Молодці!

Ведуча 1: А зараз просимо наших гравців відпочити. Для вас музична пауза.

Ведуча 2: Гей, козацький марш, лунай –

Будемо співати!

Український рідний край

Гідно прославляти.

Пісня «Юні козачата»

(Хлопчики виконують пісню на мотив пісні «Їхали козаки»)

1. Ми живем в садочку,

Як сім’я єдина.

Хлопчаки й дівчата –

Дружная родина.

Приспів:

Ой, ми хлопці,

Юні козачата!

Наша Батьківщина –

Рідна Україна!

2. В нашому садочку

Швидко ми зростаєм

І науки різні

Залюбки вивчаєм.

Приспів:

Ой, ми хлопці,

Юні козачата!

Наша Батьківщина –

Рідна Україна!

3. Наче соловейки,

Дзвінко ми співаєм.

У піснях країну

Свою прославляєм.

Приспів:

Ой, ми хлопці,

Юні козачата!

Наша Батьківщина –

Рідна Україна!

4. Хай розквітне цвітом

Рясно Україна,

Колоситься житом

Рідна Батьківщина.

Приспів:

Ой, ми хлопці,

Юні козачата!

Любим Батьківщину

Українську матір.

Ведуча 1: Дуже гарні юні козачата! Молодці!

Ведуча 2: Отже, поле ми розмінували, тепер можуть їхати танки.

На середину зали виходять діти-танкісти.

Танкіст 1: Танк великий і надійний.

Він, неначе всюдихід,

Легко він іде на захід,

А, як треба, той на схід.

Танкіст 2: Ми безстрашні і завзяті

Танк для нас – міцна броня,

Щоб ним вміло керувати,

Маєм досвід і знання!

Ведуча 1: А наші танкісти пропонують гравцям таке завдання: Кожен гравець отримує ось такий снаряд-м’ячик.

Ведуча 2: Один із гравців, на вибір команди, отримує кошик і стає на середину зали. За нашим сигналом гравці по черзі кидають м’ячики, а ловець кошиком повинен зловити усі м’ячі.

Ведуча 1: Ото ж починаємо змагання!

Гра «Влуч у ціль»

Ведуча 1: Молодці, вправно впорались із завданням. Окрім танків, у нашій армії є ще багато іншої потрібної техніки. Які ще машини служать нашим військовим? А хто ж керує цими машинами? Так, водії.

Ведуча 2: А ось і наше наступне завдання.

Гра «Парад військової техніки»

Ведуча 1: А тепер музична пауза, проведення якої оцінюватиме наше шановне журі. Потрібно відгадати пісню за мелодією та наспівати її.

1. Підманула, підвела

2. Їхали козаки

3. Чорнобривці

4. Рушник

5. Ой на горі два дубки

6. Україночка (О.Білозір)

На середину зали виходять дівчатка в медичних халатах.

Медик 1: В нашім війську – хлопці дужі,

/Files/images/IMG_2025.JPG Їм інфекції байдужі.

А якщо хто захворів –

До військових лікарів!

Медик 2: Наша справа – лікувати.

В кого щось болить, солдати,

Не соромтесь, не вагайтесь,

Всі до медиків звертайтесь.

Ведуча 2: А наші військові медики пропонують нам ось таке цікаве завдання.

Ведуча 1: У нас є ось такі ракетки і повітряні кульки. Ваше завдання: покласти кульку на тенісну ракетку і оббігти з нею навколо орієнтира.

Гра «Неслухняна кулька»

Ведуча 2: Ну що ж, ми бачимо, що у нас усі учасники здорові, але, напевно, вже трішки зголодніли.

На середину зали виходять діти-кухарі. В руках у них атрибути до наступного конкурсу.

Ведуча 1: А вони приготували для нас ще один цікавий конкурс. Нам потрібно приготувати борщ.

Ведуча 2: Овочі для страви у нас є, їх потрібно лише перевезти і вкинути до каструлі. Приготувались? Рахуємо!

Гра «Кулінарні перегони»

Ведуча 1: Молодці! Сьогодні ви показали, які ви спритні і спортивні. А зараз слово надається нашому шановному журі.

Виступ журі

Ведуча 2: А ще, шановні батьки, ваші діти хочуть подарувати вам цікаву веселу пісеньку.

Пісня «Мама, тато і я…»

Ведуча 1: Люблю тебе, Вітчизна, мила Україна,

Бо щастя жити ти мені дала.

Для мене ти одна і рідна, і єдина –

Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

Ведуча 2: Я – твій громадянин, я прагну підростати,

Тягнусь пагінчиком до світла і тепла,

Моя свята і рідна Україна-мати,

Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

Ведуча 1: На цьому наше свято закінчується.

Ведуча 2: До побачення!

Спортивне свято за участю батьків "Спортивна клоунада"

ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ: Розвивати спритність, увагу. Виховувати взаємодопомогу, товариськість, оптимістичного світовідчуття, психологічної готовності до активної оздоровчої діяльності та любові до спорту. Об’єднати зусилля дошкільного закладу і сім’ї щодо формування у дітей уявлень про оздоровчий спосіб життя. Сприяти забезпеченню фізичного здоров’я дошкільнят. Залучати батьків до фізичного виховання дітей.

ОБЛАДНАННЯ: обручі (10 шт), тунелі (2 шт), м’ячі (2 шт), сліди (6 шт), мішки для стрибків (2 шт), повітряні кульки (веселі, сумні), тазик для переправи (2 шт),.

(Звучить марш , заходять команди.)

ВЕДУЧА: Увага, увага!

Спішіть, поспішайте!

Спортивного свята ви не минайте,

Бо дружні команди зібрались на свято,

Змагань і нагород тут буде багато!

Дві команди у нас є,

В кожної ім’я своє!

1 команда «Метелик»

2 команда «Пізнайко»

(Під веселу музику забігає клоун.)

КЛОУН ОМІК: Давайте, друзі всі разом скажемо як я:

- Добрий день! (Усі повторюють.)

- Давайте, друзі, всі разом плеснемо як я (усі повторюють.)

- Ви всі веселі? (Так!)

- Ви прийшли, щоб позмагатись? (Так!)

- І правильно зробили, бо щоб бути здоровими треба веселитись,

стрибати, бігати, сміятись досхочу. А зараз давайте познайомимось.

Я – клоун Омік. А ще я хотів познайомити вас із моєю сестричкою Асік. Ви її не бачили? (Ні.)

- Серед вас її немає? (Ні.)

- Давайте разом покличемо її… (Зовуть Асік.)

АСІК: Я зайнята. (виглядає з-за дверей)

ОМІК: Виходь, змагання починаються!

АСІК (виходить): Ось змагання почалися і закінчилися.

(Хоче піти, але Омік не пускає.)

ОМІК: Хто так починає змагання?

АСІК: Я!

ОМІК: Треба спочатку красиво при…

АСІК: Притопнути.

ОМІК: Та ні. При…

АСІК: Присісти.

ОМІК: Та ні, привітатися.

АСІК: А як? А-а, за ручку з усіма. (Потискає усім руку.)

ОМІК: Що ти робиш? За руку з усіма будеш вітатись?

АСІК: Можу і за ногу. (іде і піднімає ногу кожної дитини.)

ОМІК: Іди сюди, повторюй за мною: Добрий…

АСІК:Ага, смачний був торт!

ОМІК: Та ти не зрозуміла. Добрий…/Files/images/IMG_2017.JPG

АСІК: Так, смачного пряника я з’їла.

ОМІК: Ти можеш вислухати мене? Повторюй: Добрий день!

АСІК: Добрий день. З чого почнемо змагання?

ОМІК: З привітання.

АСІК: А-а , я зрозуміла. (починає вітатись за ручку)

ОМІК: Ти знову за своє? Вітатись будуть команди.

(Вітання команд.)

1. Бажаємо вам спортом займатись,

Сил і здоров’я усім набиратись!

2. А ми бажаємо вам не стомитись

І гарненько усім потрудитись!

АСІК: А хто ж розсудить наші команди?

ОМІК: Ось наше шановне журі. Привітайтеся!

АСІК: А-а, зрозуміла (вітається знову за руку).

ОМІК: Невже знову? Ну що мені з нею робити?

Діти в дитячому садку все розуміють…

АСІК: Бачу вітатися ви вмієте, а спорт любите?

Хто любить спорт? (Я.)

А хто любить цирк? (Я.)

Хто любить цукерки? (Я.)

Хто любить шоколад? (Я.)

Хто не миє вуха вранці? (Я.)

Ага, так ви не миєте вуха вранці? Я й бачу, що ви трохи не дочуваєте.

Ну раз ви любите спорт, то слухайте перше завдання.

ОМІК: В зелен-лузі – скок та скок,

Водять зайчики танок.

У змаганнях не зівають

По калюжках всі стрибають.

«ВЕСЕЛІ КАЛЮЖІ»

ЗАВДАННЯ № 2

Щоб веселіша наша була гра

Веселі кульки діти позбирають.

Сумні отак батьки порозбивають.

ГРА З КУЛЬКАМИ.

ЗАВДАННЯ № 3

«Ігрова парочка» ( з обручами)

Кожна дружна парочка

Разом отак бігати будуть

Гру веселу не забудуть.

ЗАВДАННЯ № 4

«Зараз ми будемо грати

Ноги почнем розминати.»

(Естафета: біг з м’ячем, м’яч між ногами)

ЗАВДАННЯ № 5

Гра цікава, гарна дуже,

Ми до неї не байдужі.

Ми сліди беремо

І дітей заберемо.

(Гра «Хто перший» (дійти до своєї дитини по слідах.)

ЗАВДАННЯ № 6

Є у нашому садку тунелі чудові,

Граційні, тендітні, вітайте їх діти.

(Яка команда перша пролізе в тунелі.)

ЗАВДАННЯ № 7

Переправа, переправа

Берег лівий, берег правий.

(Хто перший перевезе у тазику дитину.)

ЗАВДАННЯ № 8

Апельсин жовтогарячий

Це прудкий веселий м’ячик

Ось батьки і діти

Найкращі у світі.

Всі вони труднощів не цураються

Парами змагаються.

(Парами батьки на колінах переносять м’яч,

утримуючи його лобами.)

ЗАВДАННЯ № 9

Дві команди стрибунців із батьків та дітей.

Хто сильніший та спритніший?

Аплодуєм їм дружніше.

(Діти ідуть, а батьки стрибають.)

Ось і добігло до кінця наше веселе спортивне свято.

Ми бажаємо усім здоров’я, щастя і успіхів.

(Нагородження медалями та подяками.)

Спортивна зала

/Files/images/SAM_1336.JPG/Files/images/SAM_1332.JPG

Велике значення приділяється попередженню плоскостопості.

Плоскостопість – це деформація стопи, яка полягає у зменшенні її склепінь.

Плоскостопість – це не тільки косметичний дефект. Воно часто супроводжується болями в стопах, гомілках, підвищеної втомлюваності при ходьбі, утрудненнями при бігу, стрибках, погіршенням координації рухів, перевантаженням суглобів нижніх кінцівок, більш ранньою появою больових синдромів остеохрондроза.

Нестандартне фізкультурне обладнання для профілактики плоскостопості

/Files/images/SAM_1337.jpg

/Files/images/SAM_1345.jpg

ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА
«КАЗКОВА СТЕП-АЕРОБІКА»

МЕТА:

1. Розвивати музично-ритмічну координацію, силу та гнучкість; почуття ритму і рухових здібностей; вміння узгоджено рухатися. Розвивати вміння чітко виконувати рухи в заданому темпі, вільно рухатися біля степ-платформи.

2. Виховувати витривалість, вправність, наполегливість, винахідливість, взаємодопомогу, кмітливість, любов до виконання вправ і рухової діяльності. Виховувати стійку потребу в русі, розуміння потреби здорового способу життя. Формувати потребу гармонійної особистості (вміння дружити, почуття поваги, доброти, самокритичності тощо)./Files/images/IMG_2004.JPG

3. Викликати інтерес до степ-аеробіки, живий емоційний відгук до виконання ритмічних вправ. Засобами фізичних вправ та ритмічної музики розвивати та удосконалювати у дітей навички рухової діяльності, стимулювати розвиток пластичності кістково-м’язової системи. Привчати до фізичної активності, уміння переносити фізичні навантаження. Вчити виконувати ритмічні степ-кроки, вправи з шикування та перешикування, підскоки та стрибки. Виконувати основні рухи правильно, виразно, красиво, вільно, координаційно, удосконалювати техніку їхнього виконання.

Збільшити розтяжність м'язів, рухливість у суглобах; підвищувати функціональні можливості організму.

Стимулювати вироблення стійкого позитивно-емоційного тонусу, становлення постави.

№ п/п Зміст роботи Термін виконання
1. 1. Степ-аеробіка. Степ-платформи. Види та фази степ-аеробіки. Вироблення правильної постави. Визначення правил поведінки зі степ-платформами 2. Основні види ритмічної ходьби: простий та приставний степ-кроки Жовтень
2. 1. Основні види ритмічної ходьби: приставний та поперемінний крок на степ-платформу 2. Поєднання усіх видів ритмічної ходьби Листопад
3. 1. Ритмічна вправа «Місточок». Техніка її виконання 2. Ритмічна вправа «Буратіно». Техніка її виконання Грудень
4. 1. Ритмічна вправа «Літачок». Техніка її виконання 2. Поєднання усіх видів ритмічної ходьби з ритмічними вправами Січень
5. 1. Ритмічна вправа «Метелик». Техніка її виконання 2. Ритмічна вправа «Кішечка». Техніка її виконання Лютий
6. 1. Ритмічна вправа «Силачі». Техніка її виконання 2. Поєднання усіх ритмічних елементів Березень
7. 1. Ритмічна вправа «Деревце». Техніка її виконання 2. Ритмічна вправа «Барабан». Техніка її виконання Квітень
8. 1. Стрибки на степі «Буратіно». Техніка їх виконання 2. Рухлива гра «Другий зайвий» 3. Степ-шоу «Казкова степ-аеробіка» (поєднання усіх видів ходьби та ритмічних вправ) Травень
Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi